Δεν έχει προσθέσει κανένα αγαπημένο προιόν μέχρι στιγμής. Προσθέστε ένα τώρα!
Χρειάζεστε βοήθεια;
Είμαστε περήφανοι για τις υπηρεσίες υποστήριξης που προσφέρουμε, ακόμα κι αν ελπίζουμε ότι δεν θα τις χρειαστείτε ποτέ.
Δήλωση βλάβης (RMA)
Παρακαλούμε χρησιμοποιείστε την παρακάτω φόρμα για να μας ενημερώσετε για βλάβες σε μια συσκευή σας. Απαιτείται διαφορετικό αίτημα ανά συσκευή (Σειριακό αριθμό).
Το αίτημα σας έχει καταγραφεί επιτυχώς
Μετά τον έλεγχο των στοιχείων σας, ένας συνεργάτης μας θα επικοινωνήσει μαζί σας και θα σας ενημερώσει για τη συνέχεια της διαδικασίας.
Όροι Εγγύησης καλής λειτουργίας
- Τα προϊόντα και όλα τα μηχανικά τους μέρη καλύπτονται απο εγγύηση καλής λειτουργίας 24 μηνών, ενώ οι μπαταρίες καλύπτονται από εγγύηση 12 μηνών.
- Η ημερομηνία έναρξης της εγγύησης ορίζεται με βάση την απόδειξη / τιμολόγιο αγοράς του τελικού πελάτη, εφόσον ο πελάτης έχει αποστείλει κατάλληλα συμπληρωμένη τη φόρμα εγγύησης που θα βρει στο εσωτερικό της συσκευασίας του προϊόντος καθώς και αντίγραφο απόδειξης / τιμολογίου αγοράς με πλήρη αναφορά του μοντέλου εντός 10 ημερών από την ημερομηνία αγοράς.
- Σε κάθε αντίθετη περίπτωση η έναρξη της εγγύησης των προϊόντων υπολογίζεται από την ημερομηνία πώλησης από την εταιρία μας προς τους μεταπωλητές.
- Σε περίπτωση βλάβης ο πελάτης θα πρέπει να συμπληρώσει τη φόρμα RMA και να δεχτεί τους όρους εγγύησης και τρόπου κάλυψης και υπηρεσίες service, στον ακόλουθο σύνδεσμο https://tescom-ups.gr/support/rma
- Σε περίπτωση αδυναμίας επισκευής, το προϊόν θα αντικαθίσταται με άλλο ιδίου τύπου ή παρόμοιο.
- Σε περίπτωση αντικατάστασης της συσκευής με νέα, η εγγύηση δεν επεκτείνεται.
- Στην περίπτωση αντικατάστασης, η εγγύηση δεν επεκτείνεται.
- Για τις συσκευές εντός εγγύησης, τα έξοδα αποστολής βαρύνουν τον πελάτη, τα έξοδα επιστροφής βαρύνουν την εταιρεία μας.
- Στην ασυνήθιστη περίπτωση βλάβης εντός των 30 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς και εφόσον έχει αποσταλεί στην εταιρεία μας έγκαιρα και κατάλληλα συμπληρωμένη η φόρμα εγγύησης που βρίσκεται στο εσωτερικό της συσκευασίας της συσκευής, η εταιρεία μας προχωρά σε αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος με νέο ιδίου τύπου. Ο πελάτης είναι υποχρεωμένος να αποστείλει το ελαττωματικό προϊόν στην αρχική του συσκευασία. Σε κάθε άλλη περίπτωση, το νέο προϊόν αντικατάστασης θα αποστέλλεται στην συσκευασία του ελαττωματικού. Σε αυτή τη περίπτωση, τα έξοδα αποστολής και επιστροφής βαρύνουν την εταιρεία μας.
- Η παρούσα εγγύηση δεν ισχύει εφόσον:
-
- η βλάβη δημιουργήθηκε από το γεγονός ότι το προϊόν υποβλήθηκε σε χρήση αντίθετη προς τις οδηγίες του κατασκευαστή, έκθεση σε υγρασία, σκόνη, χαμηλή η υψηλή θερμοκρασία, μη εξουσιοδοτημένο άνοιγμα ή εγκατάσταση ή επισκευή ή επισκευή με χρήση μη εξουσιοδοτημένων ανταλλακτικών.
- η βλάβη δημιουργήθηκε από ατύχημα
- η βλάβη δημιουργήθηκε από φυσική φθορά
- ο σειριακός αριθμός του προϊόντος, έχει αποσυρθεί, σβηστεί, παραποιηθεί, μεταβληθεί ή είναι δυσανάγνωστος,
- η βλάβη δημιουργήθηκε από το γεγονός ότι το προϊόν χρησιμοποιήθηκε ή συνδέθηκε με εξάρτημα που δεν αρμόζει στα τεχνικά χαρακτηριστικά της συσκευής,
- η βλάβη δημιουργήθηκε από αλλαγές στο λογισμικό του προϊόντος από μη εξουσιοδοτημένο άτομο,
- Νοείται ότι οι παραπάνω λόγοι αναφέρονται ενδεικτικά και όχι περιοριστικά. Η εταιρία μας δύναται να αποκλείσει και άλλες συνθήκες κάτω από τις οποίες η εγγύηση δεν θα ισχύει.