Login

* Για να λάβετε τα προσωπικά στοιχεία σύνδεσης, επικοινωνήστε μαζί μας.

Προϊόντα
Θέση εργασίας

Νέες ευκαιρίες καρίερας στην Tescom Hellas! Περισσότερα →

Χρειάζεστε βοήθεια;

Είμαστε περήφανοι για τις υπηρεσίες υποστήριξης που προσφέρουμε, ακόμα κι αν ελπίζουμε ότι δεν θα τις χρειαστείτε ποτέ.

Όροι Χρυσής εγγύησης

  • Τα UPS όλων των σειρών καλύπτονται από εγγύηση 24 μηνών από την ημερομηνία αγοράς, ενώ οι μπαταρίες από εγγύηση 12 μηνών, εφόσον έχει αποσταλεί κατάλληλα συμπληρωμένη και υπογεγραμμένη η φόρμα Χρυσής Εγγύησης (απόκομμα Β) εντός 10 ημερών από την ημερομηνία αγοράς μαζί με αντίγραφο του τιμολογίου αγοράς.
  • Σε κάθε αντίθετη περίπτωση η έναρξη της εγγύησης των προϊόντων υπολογίζεται από την ημερομηνία πώλησης από την εταιρία μας.
  • Σε περίπτωση βλάβης ο πελάτης θα πρέπει να αποστείλει αρχικά συμπληρωμένη την φόρμα RMA αναγράφοντας όλα τα απαραίτητα στοιχεία. Στην συνέχεια τεχνικός της εταιρίας μας θα επικοινωνήσει μαζί του με στόχο την αποκατάσταση της βλάβης εφόσον είναι δυνατόν.
  • Σε περίπτωση αδυναμίας αποκατάστασης της βλάβης, ο πελάτης θα πρέπει να αποστείλει το απόκομμα Α της εγγύησης, το τιμολόγιο αγοράς του προϊόντος και την φόρμα RMA με την ένδειξη της αποδοχής των όρων που αναγράφονται σε αυτήν.
  • Στην συνέχεια, η εταιρεία μας θα προχωρήσει σε προσωρινή ή μόνιμη αντικατάσταση του χαλασμένου προϊόντος, σύμφωνα με τους παρακάτω όρους. Σε κάθε περίπτωση, η χρονική διάρκεια της εγγύησης δεν παρατείνεται.
  • α) Εφόσον η αγορά του προϊόντος έχει γίνει μέσα στο τελευταίο εξάμηνο, η εταιρεία μας προχωρά στην αντικατάστασή του με καινούριο. β) Εφόσον η αγορά έχει πραγματοποιηθεί πριν το τελευταίο εξάμηνο, το προϊόν αντικαθίσταται με καινούριο ή επισκευασμένο.
  • Εάν το προϊόν σας ανήκει στις περιπτώσεις α και β, όπως περιγράφονται παραπάνω, η εταιρεία μας αποστέλλει με ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ-ΔΕΛΤΙΟ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ νέο ή επισκευασμένο προϊόν, ίδιο και αντίστοιχο με αυτό που έχει το τεχνικό πρόβλημα.
  • Ο πελάτης είναι υποχρεωμένος εντός 10 ημερών να αποστείλει ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΑ της εταιρείας μας το χαλασμένο προϊόν, χρησιμοποιώντας την συσκευασία με την οποία παρέλαβε το προϊόν που είχαμε αποστείλει.
  • Στην περίπτωση που το προϊόν δεν έχει βλάβη ή η βλάβη προέρχεται αποκλειστικά από υπαιτιότητα του πελάτη, το προϊόν επισκευάζεται με έξοδα του πελάτη και επιστρέφεται κατόπιν με ταυτόχρονη επιστροφή του ups που του είχε αποσταλεί σε αντικατάσταση του χαλασμένου και επιβαρύνεται με το σύνολο εξόδων μεταφοράς και αποστολής.
  • Σε περίπτωση που δεν αποστείλει μέσα στην συγκεκριμένη χρονική περίοδο το χαλασμένο προϊόν δεν παραλαμβάνεται το προϊόν και δεν ισχύουν τα παραπάνω αναφερόμενα.
  • Το σύνολο των εξόδων μεταφοράς από και προς την εταιρεία μας επιβαρύνουν την εταιρία μας με την εξαίρεση του όρου 9.

Κατεβάστε από εδώ τη φόρμα της Εγγύησης.